sobota, 21 lipca 2012

ŻEL POD PRYSZNIC - SAFIRA - RECENZJA

Hej piękności ! ; **
Pogoda w Gdyni nadal w kratke a ja znowu spałam do 12 ;P Ale tak to jest jak się do nocy siedzi u szwagierki i gra w kości ;) na dziś plany jeszcze nie są mi bliżej znane, prawdopodobnie pojedziemy do przyjaciela Radka wieczorem a tak to cały dzień siedzę w domu bo Radek pracuje w garażu no i się nudzę ;P 
Wiem, że ostatnimi czasy zasypuje Was recenzjami ale to przez to, że ostatnio jak nie spałam całą noc to przygotowałam sobie ich kilka (taki nagły napływ weny) ;P Czekam jeszcze, żeby mnie wena napłynęła i żebym zgrała w końcu zdjęcia z zakupów bo chce je Wam pokazać ;)

Dziś przedstawiam Wam, żel pod prysznic, który dostałam do testów od firmy SAFIRA, i który testowałam przez ostatnie 3 tygodnie w Gdyni :)

Opakowanie:

Miękka plastikowa tubka o pojemności 200ml. Łatwa do zgniecenia i wydobycia całego żelu.


Dozownik:

Plastikowy i solidny z zamknięciem.


Konsystencja:

Płynna, dość rzadka przez co traci na wydajności.


Od producenta:


Skład:


Zapach:

Lekki, delikatny, przyjemny niestety nie potrafię bliżej go określić.

Cena:

14.90zł

Dostępność:

Strona internetowa www.safirazakupy.pl 

(JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA ZAMÓWIENIEM ŻELU PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ - WPISZ W POLE OSOBY POLECAJĄCEJ MOJEGO E-MAILA ladym@spoko.pl :))


Plusy:

+dobrze myje ciało
+nie podrażnia
+cena 
+dozownik
+dobrze się pieni
+łatwo spłukuje
+zapach
+opakowanie

Minusy:

-rzadka konsystencja
-wydajność

FAKT, że dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją opinię

14 komentarzy:

  1. Też się nad tym zastanawiałam, ale skoro teraz to zostało nagłośnione, to mogą zacząć pojawiać się problemy. Lepiej zorganizować rozdanie zgodnie z prawem i nie martwić się ewentualnymi konsekwencjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa, też czekam na paczkę od nich!

    zapraszam do zabawy http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/07/ruda-rozdaje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez testowałam ten żel. Dla mnie zapach rewewlacja!
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda , że nie jest dostępny stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena nie odstrasza,więc dlaczego nie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzuj, recenzuj, bo bardzo ciekawie się czyta ;p Przebiłam Cię, dzisiaj spałam do 13 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tego żelu, nawet o nim nie słyszałam, ale szczerze powiem, że jego opakowanie, kształt i kolorystyka nie zachęciłyby mnie do kupna. Jestem wzrokwocem i lubię wszystko co kolorowe, oryginalne, a do tego pięknie pachnące:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam ,ale zastanowię się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy żel :) jeszcze nigdy nie miałam żadnej rzeczy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...