piątek, 20 lipca 2012

BŁYSZCZYK SUPERGLOSS NR 33 - QUIZ - RECENZJA

Hej ;**

Lejdziakowa wstawia notkę o 9 rano! To trzeba gdzieś zapisać xD
Nie no tak poważnie to całkiem śmiesznie jest bo wczoraj spałam pół dnia a drugie pół chodziłam zamulona ;P Do 4 leżałam z laptopem i patrzyłam sobie jak mój TŻ słodko śpi ♥ po czym on się obudził i kazał mi iść spać ;P Z tym, że coś mi nie wyszło i co chwilę go zaczepiałam z nudów, obejrzałam już chyba wszystkie kanały i wszystko co było możliwe a o 5.30 stwierdziłam, że się pomaluje ;P Zrobiłam makijaż po czym obudziłam Radka już na dobre, zrobiłam mu śniadanie do pracy i sama zjadłam, przebrałam się, zrobiłam paznokcie i wzięłam się za blogi :)

Na życzenie Radka również gram na jego nk w GoodGame Mafie może któraś zna ;)

Przychodzę dziś do Was z recenzją błyszczyka, który dostałam w ramach współpracy z firmą QUIZ  z tym, że od razu mam mały problem z tym. Na moim błyszczyku napisane jest, że to numer 33 jednak w sklepie on-line tak owego numeru nie ma ;c Nie wiem czy to błąd produkcji, czy został wycofany czy jaka jest tego przyczyna ale niestety nie wiem o co chodzi.

Opakowanie:

Plastikowe niezbyt twarde, dość solidne. Napisy ścierają się bardzo szybko.


Dozownik:


Konsystencja:

Lekko gęsta, kolor w opakowaniu jest przekłamany bo to dość ostry róż a na ustach daje lekki, subtelny efekt co bardzo mi się podoba bo po zobaczeniu koloru po raz pierwszy przeraziłam się gdyż nie używam raczej nic mocnego na usta ;) Jednak efekt jaki uzyskuje bardzo mi się podoba co udowadnia jakieś 50% zużycie ;)


Od producenta:

To nawilżający błyszczyk zapewniający ustom uwodzicielski kolor i subtelne świetliste refleksy.

Nowatorska technologia oparta na kryształowych mikrocząsteczkach sprawia, że błyszczyk wyjątkowo intensywnie odbija cząsteczki światła pozostawiając na ustach świetlistą powłokę.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny zapach świeżych owoców potęguje przyjemność aplikacji.
Kompleks witamin A, E, C: 
  • chroni  usta przed wysuszaniem
  • pobudza produkcję kolagenu

Skład:

brak

Zapach:

Słodki, porównywalny do lizaków.

Cena:

6.04zł

Dostępność:

www.quiz.pl

Plusy:

+nie podkreśla suchych skórek
+cena
+opakowanie
+kolor na ustach
+nie wchodzi w rowki warg przez co wygląda bardzo ładnie
+pielęgnuje usta

Minusy:

-kolor w opakowaniu (ponieważ jest dostępny on-line nie można sprawdzić jaki to naprawdę kolor przed kupieniem)

FAKT, że dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. Piękny kolorek. Nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo, kolor nie dla mnie, już wiem że w takich wyglądam prze-idiotycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaśny :D
    Dzięki za poprawkę, tak to jest jak się dokładnie stron nie zna haha :D Ooo simsy <3 Dobry pomysł mi podsunęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ustach :( ale kolorek chyba fajny jednak na nie cierpie błyszczyków bo do wszystkiego mi sie kleją ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek tego błyszczyka

    szkoda, że nie ma zdjęcia tego jak wygląda na ustach


    pozdrawiam serdecznie


    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogła bym mieć taki w swojej kolekcji
    zdecydowanie mi się podoba:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z checia zobaczyłabym jak wyglada na ustach :)
    Podoba mi sie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ma bardzo ładny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go kupić ;) Przepięknie wygląda ;*


    U mnie recenzja pudru firmy Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie zdjęcie na ustach? Nie ma? Buuu ;(

    Ja nie używałam już dawno nk, nawet nie wiedziałam, że jakieś gry wprowadzili.
    Ale kiedyś grałam w The crims - kojarzysz może? Fajne to było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym go wypróbowała tylko inny kolorek, bo nie przepadam za różem :)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...