sobota, 7 lipca 2012

Haul zakupowy + trochę o wakacjach ;)

Hej ; ** Co tam u Was? :D
Ja nadal w Gdyni ♥ Jestem tu już tydzień a jeszcze nie byłam na plaży ;c 
No cóż... Codziennie coś ;) Większość czasu były ulewy i burze a od wczoraj mamy burze na zmianę z upałem ;) Rozłożyliśmy już basen i woda się grzeje :) Jest tu tez duuuża trampolina na której spaliłam na pewno już sporo kalorii ^^ Wczoraj byliśmy na kręglach z Radkiem, jego bratową i dzieciakami :) Nie dość, że mi dobrze szło co jest co najmniej dziwne bo ja i kręgle to ehee... ;P To jeszcze wygrałam zakład i Radek robił mi obiad ;D Frytki prawie się nie spaliły więc jest spoko xD
Może dziś wieczorem pojedziemy na plaże i na miasto ;) Nie wiem ;)
Ta pogoda mnie dobija.. Nie psychicznie bo to akurat mi wisi ale od środka ;P Mam katar, boli mnie gardło i kaszel mnie bierze ;c
Trochę kiepsko się przez to czuję ale nie przeszkadza mi to tak bardzo jakbym była w domu :) 
Ponieważ mój Radzio jest lakiernikiem to często siedze sobie u niego w garażu i patrzę jak pracuje ;) Ba! sama też pomagam ♥ Ostatnio malowałam butelkę wczoraj blaszkę i coś tam robiłam na masce dziwnym urządzeniem ;D 
Zdjęcia wstawię może niedługo a która ma fejsika to zapraszam - mój profil - Upsy Daisy ;P

A dziś notka przygotowana już wcześniej :

Zakupy zrobione jeszcze w Poznaniu ale też te robione już w Gdyni :)

ROSSMANN tydzień przed wyjazdem:



Maszynka Venus - tańsza i jak dla mnie lepsza alternatywa różowej maszynki :)


Szamponetka o której pisałam TU


Żel łagodzący po ukąszeniach komarów - niezbędny na wakacjach :)


Mineralny podkład dla mojej mamy - użyłam raz i jest całkiem w porządku, myślę, żeby zakupić również dla siebie :)


Ulubiony zmywacz ISANA ♥


Prasa dla Radzia do pociągu ;)


Moja prasa ;) Część kupiona w Poznaniu a część w Gdyni :)


Za tą gazetą zjeździłam pół Gdyni i z tego miejsca dziękuję Radziowi, że mu się chciało i Motykowi bo on Nas woził ;P


Książka, którą kupiłam w Biedronce za 25zł ma 590stron (ja i 590 stron! POZDRO!) Przeczytałam póki co chyba z 7 stron i jakoś za bardzo nie ogarniam ale mam nadzieję, że jakoś dam radę ;) Myślę, że po skończeniu pójdzie na wymiankę ;)

ROSSMANN dzień przed wyjazdem:



Serum z polecenia Dagusi :)



Lakiery, które skusiły mnie promocjami i kolorami bo:
Niebieski miss sporty ze ślicznym shimmerem no i "takiego jeszcze nie mam"
Pudrowy róż wibo bo "mam podobny ale tamten mi się za bardzo nie podoba"
Czerwony RIMMEL bo "mój ulubiony czerwony się skończył no i była promocja!"
Fioletowy wibo bo "nie mam jeszcze fioletowego lakieru ale ten jest taaki sliczny!"
I tak to zawsze jest ;P
Teraz czekam na wypłatę i lecę do TESCO w Gdyni gdzie jest stoisko na, którym są lakiery Golden Rose, FM i wiele wiele innych no i oczywiście muszę się w kilka... zaopatrzyć ;)


Balsam stopniowo brązujący Perfecta - użyłam go raz a raczej Radzio miał za zadanie równo mnie posmarować i całe ciało jest spoko (znaczy tyłu nie widziałam ;P) a jedna noga ma takie zacieki, że cieszę się, że jest tak zimno i nie mam problemu z noszeniem długich spodni ;P Czekam aż to trochę zejdzie i sama się wezmę za to ;P

To by było na tyle ;) Z okazji tego, że wybiło już prawie 100 postów i ponad 7000 wyświetleń planuję konkurs i może jakieś rozdanie ;) Ale muszę Was tradycyjnie o coś zapytać:

CO BYŚCIE CHCIAŁY WYGRAĆ? Jest to dla mnie duże ułatwienie więc proszę o konkretne odpowiedzi ;*

Trzymajcie się ; **

30 komentarzy:

  1. od komarow tez mi sie cos przyda bo u nas wieczorem to sie wyjsc nie da;/

    udanego wyjazdu;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja brązujący balsam mam z dove :D
    lakier z rimmela jest niesamowity :D Uwielbiam je!
    A podkład z Maybelline u mnie się nie sprawdził, bo "znikał" z twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę to wypróbować:) Ciekawy blog.
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  4. może lakier do paznokci? :)) a tak w ogóle wow ile zakupów ;o masa rzeczy mi się podoba ;D podobały ci się jakieś ubrania które jakiś czas temu wystawiałam na bloga albo coś z koszyczka? chcę komuś to wszystko oddać...grr ;) a do kiedy będziesz w Gdyni? ja teraz codziennie pracuje i nawet nie mam kiedy jechać na plażę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trochę zaszalałaś z tymi zakupami. U mnie przez cały tydzień był taki upał, że ciężko było wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję kochane moje śliczności że serum Ci się spodoba tak jak mi :D ♥

    kocham ten zmywacz :)

    mam chęć na tą książkę :D

    przepiękny kolor farby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama używa tej szamponetki :)
    a ty zdrowiej nie przegap żadnej chwili w wakacje :D

    Zapraszam do mnie : http://my-life-my-concern.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam produkty firmy ziaja! mają chyba wszystko czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle się kurczę nad tym Dagusiowym serum zastanawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to ''różowe'' serum do biustu :)
    Ile gazetek ! A ja tu nie mam co czytać :(
    Póki co jeszcze raz czytam świetną książkę ''jedenaście minut'' w sumie pobrałam z neta w pdf. a Ta , która czytasz ma zachęcający tytuł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie podkład bo chciałam go sobie kupić daj znać jak się Twojej mamie sprawuje :) tego Push-up też Ci polecałam już jakiś czas temu :P buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier z Miss Sporty ma piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka :)
    Zapraszam.
    polubisz ? http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359

    OdpowiedzUsuń
  14. Może jakąś dobrą maskę do włosów? ; )
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyno, ile gazet! zawsze używam tego zmywacza, jest naprawdę spory, starcza na długo i kosztuje niewiele. nie polecam za to tego różowego lakieru (drugi od lewej), miałam, jest beznadziejny, w ogóle nie kryje. pozdrawiam i zapraszam na http://precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się przekonałam :( Ale wygląda ładnie pod granatowym pękaczem :)
      Co do zmywacza to używałam wielu ale tylko tego tolerują moje paznokcie ;P A co do wystarczalności to ta buteleczka starczyła na 3 tygodnie a używałam go ja, bratanica Radka i czasami szwagierka ;P Teraz już zakupiłam duża butlę ;P

      Usuń
  16. Znów potężne zakupy!!:D chyba muszę kupić Ziaję po ugryzieniach komara, napisz czy się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile zakupów ;o
    lakiery są świetny zresztą ja kocham każde i to własnie chciałabym zobaczyć w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaa gwiazda to Ty jesteś i to z ogromnie dużym i kochanym serduchem ;* Dziękuję Ci pięknie, że o mnie pomyślałaś, zaraz wyślę Ci adres i obiecuję, że jak wymyślę jak to się odwdzięczę jeżeli uda Ci się załatwić ;* aaaa jak się cieszę ogromnie, że ktoś o mnie pomyślał, no! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 lakier strasznie mi się spodobał . Jak przeczytasz książkę daj znać czy jest warta polecenia. Dodaję do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy! Ja wczoraj byłam na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj kochana życzę Ci żebyś tylko się nie rozchorowała :*
    Widzę , że zaszalałaś z tymi zakupami - są mega ! :D

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. aż nie wiem czy nie zapomnę na jakiś komentarz odpowiedzieć :p za pędzelek dałam ponad 40zł ... :/ Wystawiałam kiedyś ciuszki jeśli pamiętasz :P no są małe.. dla mnie już też za małe :/

    OdpowiedzUsuń
  23. A krem z garniera dostałam, więc nie wiem ile kosztuje i gdzie można go dostać. sprawdziłam na wizażu że kosztuje około 14zł, ale gdzie to nei wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmywacz Isana rządzi :)
    Ciekawi mnie ten podkład Maybelline.
    A po co Ci serum do biustu, nie za młoda jesteś na takie rzeczy? ;p
    Ja też kupiłam Shape z płytą i będę ćwiczyć! :)

    +
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe, jak spojrzalam na te ksiazke - to po pierwszym rzucie oka pomyslalam - "po kiego jej czytac książke o MACICY?!" a okazalo sie ze po prostu zle mi sie z rana polączyli literki - MACICA a Moccia - nie ma roznicy prawie, nie?;p

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...