wtorek, 31 lipca 2012

Paczuszki ;D + prezent od Radzia ♥

Hej piękne ! :)
Dziś chcę Wam pokazać jakie paczuszki czekały na mnie jak przyjechałam do Poznania no i z jakiego to powodu tak się cieszyłam ;)

Pierwsza to paczka, którą dostałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa :)
Bardzo się cieszę ponieważ znalazłam się na liście 90 blogerek, które zostały wybrane do testów :)
A oto co znalazło się w kopercie:


Szampon borowinowy i 7 ziół - już zaczęłam używać ale zostawiłam go w Poznaniu więc recenzja jakoś w połowie sierpnia
Jedwab do ciała - również zaczęłam już używać i wzięłam go ze sobą jednak brakuje mi trochę regularności ;) Również recenzja w połowie sierpnia
Maska do twarzy - użyłam raz więc na razie nic nie mogę powiedzieć no i został w Poznaniu 
Próbkę kremu na cellulit i rozstępy - już zużyłam no i nic nie mogę powiedzieć o nim bo po jednej saszetce nic nie czuć 

Dziękuję firmie BingoSpa za możliwość przetestowania ww produktów :)

Druga paczka to wymianka (niestety tu mnie pamięć zawodzi i nie mogę sobie przypomnieć z kim ;c)


Dostałam 3 lakiery z czego dwa nowe jeszcze zapakowane, kolory na zdjęciu są przekłamane w rzeczywistości jest to krwista czerwień, lekko brudny róż i fioletowy topper z kolorowymi drobinkami
Do paczki dołączone były również próbki :) 


Na stronie Johnson's zamówiłam jakiś czas temu próbki ich produktów ale moja mamusia wzięłam dwa z nich do pracy na weekend no i nie załapały się na zdjęcie ;)


Mi pozostało to:


U jednej z blogerek przeczytałam jakiś miesiąc temu post o prenumeracie miesięcznika MATURA.
Weszłam na stronę www.maturanews.pl i zamówiłam dla siebie :) Dlaczego już teraz skoro idę dopiero do 2 technikum? A dlatego, że lubię się dobrze przygotować do takich egzaminów :)



To by było na tyle jeśli chodzi o paczki.
Kilka dni przed wyjazdem do Poznania zaczęły mi się "te dni" a, że było gorąco tego dnia to ból przeżywałam jeszcze mocniej no i Radzio już nie mógł na mnie patrzeć. Pod pretekstem pójścia do sklepu po tabletki poszedł do kwiaciarni i dostałam "na poprawę humoru" różę i dwa mydełka glicerynowe bo "ostatnio Ci się podobały :)" Jeeej! ♥ Jest cudowny :)
Fioletowe przepięknie pachnie lawendą a czerwone czereśniami :)


No i ostatni wątek to nasz ulubiony napój ostatnich dni :) Mrożona kawa z bitą śmietaną ♥


No :) Teraz biorę się za zgrywanie zdjęć do denka a potem robić obiad :) Dziś kurczak w sosie miodowym ;)
Miłego dnia ; **

21 komentarzy:

  1. Świetne paczki. U mnie też kolejne współprace. Ale o tym piszę dopiero jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się Twoje nastawienie, rzeczywiście lepiej uczyć się na bieżąco i zawczasu niż na ostatnią chwilę
    zazdroszczę współpracy z Bingo Spa, mam kilka swoich typów, które kosmetyki chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie produkty Spa ;D ale masz kochanego chłopaka ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnego masz faceta :)
    gratuluję wszystkich współprac.
    mam pytanie dopiero zaczynam pisać bloga, mogła byś mi polecić jakieś firmy które nie mają dużych wymagań w związku z współpracami, mogła byś mi coś poradzić ? możesz napisać tu, na moim profilu bądź na e-mail : beatamotyka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne produkty :) i lakiery ;) Ale Radzio kochany jest ;D ja tez zamowilam z johnsona juz chyba z 4 miesiace temu jak nie wiecej i nie doszly :( siostra miesiac temu albo poltorej i tez nic;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy:)Gratuluję wszystkiego a takiej kawki bym się chętnie napiła:P Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ale dlugi wpis..jednak dotrwalam do końca :) fajne kosmetyki masz..to BINGO SPA mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super paczki, gratuluję Bingo niestety nie wiedziałam o tej akcji a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny gest chlopaka...uwielbiam takie niespodzianki:)))typowa kobieta hehe:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ale ja teraz już na stałe mieszkam w Tomaszowie, więc do Poznania mam 260km :P więc będzie ciężko się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też współpracuję z BinGoSpa, jak dla mnie jakby połączyć obie paczki wyszłaby paczka idealna ;]

    jeeeej, cudne są te mydełka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy. Paczuchy świetne! Do mnie też przed chwilą przyszła paczka z kosmetykami do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chcę taką kawę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczuszka z BingoSpa najlepsza ;) Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze paczuszki;d
    pozdrawiam/zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współpracy :) bardzo fajne paczuszki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paczki- a kosmetyki z bingo fajniutkie też mam je w łazience :)
    Pozdrawiam i zapaszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne paczki, gratuluje współpracy z BS
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...