wtorek, 3 kwietnia 2012

Zakupy w EdiBazzar

Witajcie piękne! Co u Was słychać? Ja na całe szczęście mam wolne (rekolekcje na które nie chodzę) i mogę ze spokojem siedzieć pół dnia w łóżku z laptopem i nikt nie ma nic do tego :) Byłoby piękniej gdyby nie fakt, że dopadł mnie katar :( Ale tak to jest jak przez dwa tygodnie chodziłam do szkoły, w której chorych było 50% do tego mój tata też chorował aż w końcu mnie dopadło :( Jakby tego było mało akurat dziś dostałam okres a same wiecie, że nie jest to przyjemne. Pół dnia umierałam z bólu aż mama wróciła do domu i kupiła mi tabletki. Co się okazało?! Nie ma już Vegantalginu H, o którym pisałam w notce "Jak radzę sobie z miesiączką" w zamian wyszedł lek o takim samym składzie, tej samej firmy i tym samym działaniu. Panadol Femina, napiszę o Nim wkrótce ale już dziś mogę powiedzieć, że faktycznie jest to samo nawet tabletki wyglądają tak samo i działa identycznie więc polecam. Niestety nie wiem czy wszystko poszło tak w górę czy oni tak sobie wymyślili ale opakowanie 10 tabletek kosztuje 10zł! porównanie: stary Vegantalgin H kosztował około 6-8zł. Teraz jest już trochę lepiej, piję zieloną herbatę i w końcu się wzięłam za notkę.

Wczoraj obiecałam, że pokaże Wam zawartość tej oto paczuszki: 


Znajduje się w niej moje pierwsze zamówienie ze sklepu EdiBazzar


Są to 4 rzemyki, które zamówiła moja mama (która sama robi biżuterię i akurat potrzebowała, na jej temat jeszcze kiedyś napiszę o pokaże Wam kilka z jej wyrobów ;))


Wybaczcie nie obrócone zdjęcia :(


Ja zamówiłam sobie wisiorek z cyrkoniami, wieżą Eiffla i innymi pierdołkami ;)


Wybaczcie również bałagan na biurku ale zdjęcia robiłam w dzień otrzymania paczki i tak jakoś wyszło a po drugie nie mam dobrego tła do zdjęć :( Czekam na remont, żeby moje ściany miała jednolity kolor a nie tak jak teraz są całe popisane przez znajomych ;) 




Moja opinia? Sądziłam, że będzie dłuższy ale nawet nie jest tak źle ;) Wczoraj założyłam po raz pierwszy i świetnie wyglądał :)
Wisiorek kosztował 13zł! Więc naprawdę warto :)

Jedno pytanie do Was: Znacie coś dobrego na katar w tabletkach? Nie lubię nic co ma zastosowanie bezpośrednio do nosa :(

Trzymajcie się ciepło!


13 komentarzy:

  1. na katar to sudafed ;) polecam ;) ale nie łacz z kofeina ! uuuu super ta wieza eiffla <3 chyba tez taka zamówie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest :)

    nie znam nic na katar w tabletkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten naszyjnik jest śliczny :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, w klubie! Też dziś dostałam paczkę od EdiBazzar! Tyle, że ja zakupiłam zupełnie inne rzeczy. Dodałam własnie nowy post z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na rozdanie do mnie! Do wygrania jest świetny zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy ;) naszyjnik jest bardzo ładny.
    a co do Twojego kataru nie znam nic w tabletkach...
    'katar nieleczony trwa siedem dni, a leczony tydzień' ;))
    przy okazji zapraszam na moje dwa konkursy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wisiorek z wieżą eifla ;)
    ja na katar biorę Cirrus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje:)
    zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja mama robi biżuterię? :) ciekawa jestem co z tego wyszło :) fajny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny ten wisiorek ♥
    Sama mam od nich wisiorek z wieżą, ale troszkę inny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, właśnie po raz pierwszy przeglądałam stronkę EdiBazzar i trafiłam przypadkiem na Twojego bloga, bo szukałam opinii o sklepie. Mam jeszcze pytanko-czy te metale uczulają? Bo ceny są rzeczywiście odjazdowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...