niedziela, 22 lipca 2012

RELAKSUJĄCY KREM DO PIELĘGNACJI I MASAŻU CIAŁA - SAFIRA - RECENZJA

Hej ; **
Miałam na dzisiejszą notkę inne plany ale tak jakoś mi się nie chce i korzystam z gotowca ;P
Wczoraj do 1.30 siedzieliśmy u szwagierki i graliśmy w kości więc dziś pospałam do 11 w dodatku od wczoraj jest u nas przyjaciel Radka i za jakąś godzinę wybieramy się do miasta ;) Piękna pogoda była od rana więc rzuciłam hasło PLAŻA to mnie wyśmiali ;c Potem szybko słońce zaszło i udało mi się ich namówić chociaż na wyjście na skwerek ;)

Wczoraj z Radkiem poszliśmy do salonu fryzjerskiego jego kuzynki, żeby się obciął no i ma fajne wzorki po boku ;P A mnie namówił na farbowanie przy okazji ;P Moja czerwień stała się bardziej intensywna a blond z ombre zamienił się na rudy :) Wygląda to całkiem ładnie ;D 
Polecamy : Salon fryzjerski LOKO w Gdyni ;)

Dziś mam dla Was recenzję relaksującego kremu do pielęgnacji i masażu, który bardzo polubiliśmy ;)


Opakowanie:

Plastikowe, okrągłe o pojemności 100ml solidne.


Dozownik:

Plastikowa zakrętka, dodatkowe zabezpieczenie sreberkiem przez, które nie mogę nigdy do końca zakręcić pudełka.


Konsystencja:

Porównuję ją do lekko rozmiękczonego masła ;) Wiem, że porównanie dziwne ale tylko to mi przychodzi do głowy :) Dość ciekawa ale kiepsko się ją rozsmarowuje przez co traci na wydajności.


Od producenta i skład:


Zapach:

Intensywny. Wyczuwam mięte i aloes.

Cena:

14.90zł

Dostępność:

Strona internetowa www.safirazakupy.pl 

(JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA ZAMÓWIENIEM ŻELU PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ - WPISZ W POLE OSOBY POLECAJĄCEJ MOJEGO E-MAILA ladym@spoko.pl :))


Plusy:

+cena
+dobry wpływ na zmysły ;) masaż takim produktem naprawdę relaksuje ♥
+rewelacyjne nawilżenie
+nie zatyka porów
+dobrej jakości opakowanie

Minusy:

-ciut długi czas wchłaniania
-wydajność

FAKT, że dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją opinię

15 komentarzy:

  1. dla mnie za tłusty i długo się wchłania:(
    za to masaż bardzo długi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę wycierpieć gdy kosmetyki długo się wchłaniają..

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :) pokaż swoje włoski aż jestem ciekawa jak teraz wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdzie nie mogę znaleźć kosmetyków tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz tych produktów z SAFIRY:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkodaa , że składem nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych kosmetyków. W przyszłym miesiącu być może uda mi się je przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze go nie używałam. Stoi w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masaż musi byc cudny :) zwłaszcza jeśli robi go tż :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chce zobaczyć włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaż włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje notki :D pokaż włosyyyy!

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...