niedziela, 15 lipca 2012

Co robię w Gdyni? + współpraca + wymianka :)

Hej ; **

Na wstępie : to jest 100 post na moim blogu! DZIĘKUJĘ WAM! Bo to dzięki Wam ten blog jeszcze istnieje ;**

Przepraszam Was, że wciąż mnie tu nie ma ale nawet jak nie ma pogody (a tu nigdy nie ma w te wakacje xD) to i tak nie mam czasu ;P Już tłumacze co robię :
Od tygodnia Radzio wrócił do pracy więc wychodzi rano kiedy jeszcze śpię wraca po 16 to robię obiadek po czym idzie dalej pracować w garażu i wraca wieczorem. No i tak, żebym się przypadkiem nie nudziła całe dnie spędzam z jego bratową i dzieciakami ;P 
Na porządku dziennym są zakupy, wypady na miasto i odwiedzanie reszty rodzeństwa Radka gdzie w każdym domu są małe dzieciaczki ♥ Urrrocze :) Kochane są też dzieci, które mam tu na miejscu :) Oliwia - 10 lat i Oskar - 7 lat ;P Więc rozumiecie teksty "Ciocia zrób mi makijaż" "Ciocia pomaluj mi paznokcie" "Ciocia pograj ze mną w Simsy" (to też kolejne dobre zajęcie bo teraz to już gramy obie nałogowo xD) Poza tym są tu też młodsi kuzyni Radka no i kot oczywiście ;D Pamiętacie go z poprzednich notek no i w końcu kot ma imię, które oczywiście ja nadałam :) Mianowicie FRYTKA - FRYCIA ♥ bo tak miał na imię kot mojej znajomej ;) 

Do tego od czasu do czasu pomagam w garażu, gram w kosza, gram na xboxie, pomagam szwagierce w porządkach, gotuję, śpię itd. ;P Dlatego też nie mam już tak wiele czasu na przebywanie na blogu ;P Teraz znalazłam czas po wizycie brata Radka z 3 małych dzieci ;) A przed wyjazdem do przyjaciela Radka ;) Także mam nadzieję, że rozumiecie :)
Pracy jak nie miałam tak nie mam ale nie przeszkadza mi to bo nawet nie chciałoby mi się robić ;P 


Wczoraj mieliśmy z Radkiem 14 miesięcznicę i tym razem to on wszystko zaplanował a ja miałam się tylko ładnie ubrać więc w południe pojechaliśmy na Gdynię i skorzystałam w samych przecen (ale o tym będzie następny post) potem wróciliśmy do domu przebraliśmy się i pojechaliśmy do SPHINXA na kolację, potem w planie był spacer po plaży ale po popołudniowych ulewach stwierdziliśmy, że to bez sensu więc poszliśmy do salonu gier i graliśmy w cymbergaja i bilarda oczywiście przegrałam ;P A na 22 mieliśmy rezerwację do kina na "Kochanie, poznaj moich kumpli" REWELACYJNA KOMEDIA ! ;)) Wyszłam z kina zapłakana ze śmiechu ;) Jeszcze biegliśmy na autobus nocny, żeby potem godziny nie czekać ;P A kierowca był taki spoko, że radio leciało na cały głos na cały autobus więc normalnie impreza na kółkach ;) Dzień uznaję za baaaardzo udany i chciałabym takich więcej ♥

Teraz już notka, którą miałam wcześniej przygotowaną a w następnych chcę Wam pokazać moje kolejne zdobycze zakupowe z ostatnich dni :) 


Ostatnio nawiązałam współpracę ze stroną http://www.megakrzem.pl/ i dzięki panu Rafałowi przyszła do mnie paczka o takiej oto zawartości:


Pudełko a w nim 60 tabletek wzmacniających włosy i paznokcie i kilka ulotek dotyczących tego i innych produktów tej firmy :)




Dziękuję panu Rafałowi za zaufanie i za udostępnienie produktu do testów.
Testowanie zaczęłam 4 lipca 2012. (i już widzę małe poprawy)

Druga paczka to wymianka z Magnesową :)


W ramach, której dostałam maseczkę, tusz, dwie próbki perfum, próbkę szminki, balsamów antycelulitowych, szamponu i kremu :) Oraz odlewkę maseczki do włosów, która została w domu bo już by mi się nie zmieściła do walizki a zdjęcia zrobiłam dopiero w Gdyni :)


Na koniec mój piękny storczyk, który stoi sobie w moim pokoju w Luboniu :) 

Trzymajcie się ; **

26 komentarzy:

  1. Również podjęłam z nimi współpracę :)
    Dalszej wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 moje storczyki też kwitną a jeden już przekwita :D a co do współpracy- gratuluję :) i wymianka też boska :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. to się Twój Radzio postarał na ta miesięcznicę :) śliczny storczyk :) gratuluję współpracy i świetnej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie dni spędzasz :) Tylko pozazdrosić, pogoda się polepsza także oby dużo słońca było aby na plażę wyruszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się nie mylę to tusz z wymianki to Miss Sporty ,którego aktualnie używam i jestem z niego strasznie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj jak Ci zazdroszczę, że masz pod ręką swojego lubego! :<

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję nowej współpracy ;-) i także mam nadzieję że z wymianki też jesteś zadowolona


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również otrzymałam Mega KRZEM,ale jeszcze się nie zmotywowałam,żeby zacząć go brać:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przy kupowaniu tych lakierów musiałam się przyjaciółki pytać `ej, ja mam już taki kolor?`, masakra, własnych rzeczy nie ogarniam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe wakacje masz ; )
    Ja także dziękuje Ci za wymiankę i świetny kontakt ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypoczywaj ile możesz. My poczekamy :D
    Gratuluję współpracy :)
    Storczyk jest piękny, a wymiana super ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się pomęczę, albo 3 miesiące, albo rok :|

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie śmierdzą te tabletki:P ale są naprawdę dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 14-miesięcznicy. Ja ze swoim miałam w sobotę 3 lata i 5 miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem tego megakrzemu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też testuję mega krzem ...


    i już widzę powoli rezultaty :0



    Pozdrawiam serdecznie



    MArcelka Fashion BLOG


    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, mam nadzieję, że damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje wspołpracy i pięknie spędzonego dnia z ukochanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mój chłopak po prawie 3 latach związku nie uznaje "miesięcznic" :P ale muszę go przycisnąć żeby też nam jakoś fajnie dzień zaplanował chociaż na naszą rocznicę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 14 -miesięcznicy ;) Na początku u mnie tez obchodziliśmy miesięcznice ale już leci 2 rok :D

    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam storczyki :) kolejna ciekawa notka :) zapraszam do siebie w wolnej chwili :) +na blogu jest ankieta, każdy głos jest dla mnie ważny. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie masz ;] nie przejmuj się, teraz w wakacje nie am wielu nowych wpisów na blogach, choć wszędzie jest paskudna pogoda ;) wybacz, że mało piszę, ale TONĘ w pracy ;c
    trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...