środa, 4 lipca 2012

Denko czerwcowe + rezultaty pierwszej regulacji brwi + zakochałam się !

Dziś mam dla Was trochę spóźnione denko ale na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia tego co miałam w domu w nocy przed wyjazdem :)


Odżywcza maseczka do włosów WAX - długo ją używałam i właściwie nadal mam na około 1-2 zużycia ale przelałam do mniejszego pojemniczka i zabrałam na wakacje. Chyba nie muszę pisać jak bardzo ją uwielbiam ;)

Czy kupię ponownie? TAK
Maska oczyszczająca ZIAJA z szarą glinką - jedna z ulubionych maseczek i sądzę, że więcej nie trzeba pisać bo już jest wieele recenzji na jej temat na blogach :)

Czy kupię ponownie? TAK

Krem na dzień i na noc ZIAJA z bio olejkiem arganowym - dostałam próbkę przy okazji jakiejś wymianki :) Jednak po jednym użyciu trochę mam za mało wyrobioną opinię. Fajnie nawilża i redukuje zaczerwienienia ale trochę się rolował.
Czy kupię? NIE
Olej rycynowy - tą buteleczkę zużyłam do OCM (rewelacyjna metoda oczyszczania twarzy) a drugą używam nadal do pielęgnacji paznokci :)

Czy kupię ponownie? TAK
Żel pod prysznic z naturalnym peelingiem ON LiNE o zapachu KIWI - baaardzo wydajny, lekko peelingujący i dobrze myjący żel o cudownym zapachu kiwi. Nic dodać nic ująć.

Czy kupię ponownie? NIE (jak już wiecie nie kupuję dwa razy tego samego żelu bo mi się nudzą)
Pasta do zębów blend-a-med 3D white - nie zauważyłam wielkich właściwości wybielających ale dobrze myje i odświeża oddech.

Czy kupię ponownie? NIE WIEM
Szamponetka Palette Rubinowa Czerwień - dobrze pokryła odrosty, mocno brudzi skórę, cena trochę duża jak na szamponetkę przynajmniej jak dla mnie jak jestem przyzwyczajona, że szamponetki są w saszetkach ;) Dlatego tez kupiłam ta bo myślałam, że to farba ale to były zakupy na szybko ;P

Czy kupię ponownie? NIE
Peeling solny FM o zapachu wanilii - dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki na urodziny i strasznie żałuję, że już się skończył ;c Nie dość, że rewelacyjny ścierak to jeszcze pozostawia na skórze tłustą ochronną warstwę przez co skóra jest nawilżona, gładka w dotyku i nie trzeba już jej smarować żadnymi kremami i balsamami. A zapach wanilii? Można się rozpłynąć. Mój KWC ♥

Czy kupię? TAK (jednak nie wiem kiedy bo trochę kosztuje)
Krem do rąk AVON - nie napiszę o nim za wiele bo nie mam go przy sobie ani też za dużo go nie używałam bardziej mój tata ale mogę powiedzieć tyle - Duży krem za niewielką cenę, wydajny, dobrze nawilża i nie pozostawia żadnej tłustej warstwy. Zapach lekki prawie niewyczuwalny, opakowanie solidne.

Czy kupię ponownie? Póki co mam jeszcze jeden podobny więc trochę mi zajmie zużycie jego dlatego na razie NIE
Jak widać tym razem denko niewielkie ale można to wytłumaczyć tym, że to był ostatni miesiąc przed wyjazdem i raczej kupowałam rzeczy na wyjazd a nie po to, żeby je używać poza tym to co miałam do zużycia to zużyłam we wcześniejszych miesiącach :)

Teraz zdjęcie przed i po mojej pierwszej regulacji brwi. nie jest idealnie ale następnym razem na pójdę do cioci to poproszę o bardziej wycięte początki bo one mi się nie podobają jeszcze :)


I moja ostatnia miłość: Kotka bez imienia na, którą mówię Kicia ;)


Jest urrrrocza ♥

Biorę się za szykowanie notki z haulem zakupowym z ostatniego czasu :) A wieczorem mam się spotkać z właścicielem pizzerii, w której mam pracować od jutra ;) Trzymajcie kciuki, żebym dostałam ta pracę ♥ Na szczęście to znajomy Radka więc trochę mniej się denerwuje :)

Trzymajcie się ; ** 

26 komentarzy:

  1. a ja olejku rycynowego używałam do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zużyć:)
    kociaczek jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja olejku rycynowego używam na moje rzadkie, jasne brwi i muszę po miesiącu używania przyznać, że efekty są widoczne. Nie jest to może efekt oszałamiający, że nagle mam piękne, bujne i ciemne brwi, ale w porównaniu z tym co było, jest o niebo lepiej.
    Z Twoich denkowców lubię pastę Blend-A-Med. U mnie pięknie się sprawdzała. Jak zużyję obecną (Signal), na pewno do niej wrócę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno sprawdza się równie dobrze. Niestety potrzeba duuużo cierpliwości, bo olejek rycynowy nie działa natychmiast, a dopiero po pewnym, raczej dłuższym niż krótkim czasie. Ja na brwiach musiałam czekać na pierwsze efekty ponad miesiąc.

      Usuń
  4. zaciekawił mnie peeling z FM :) muszę go chyba wypróbować :) ale słodziak z tego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszą regulację najlepiej zrobić u kosmetyczki bo dobierze kształtne a pózniej to juz sama :)
    Uwielbiam olejek rycynowy :D
    A tą maseczkę do włosów miałam , ale jakos mi nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszę o tym notkę jeszcze w tym tygodniu bo już dawno chciałam ją zrobić :D mam już nawet zdjęcia ;)) tak oczywiście że dawał :)
    śliczny kotek :) i mega efekt po regulacji brwi, wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawił mnie peeling z FM gdzie tą firmę można spotkać?

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja używam rycynka, wszedzie gdzie sie da ;) włosy, brwi, rzesy i przesuszone miejsca na ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zastosowanie olejku, ja zwykle używam do rzęs i włosów :) A kicia przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile zapłaciłaś za ten olejek rycynowy ?
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka z ZIAJA jest moją ulubioną:)A Twoje brwi wyglądają teraz znacznie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Waxa mam i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, to do morza macie blisko! i słońca macie dużo pewnie. :)
    fajnie, że zauważyłaś nowy nagłówek :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham olejek rycynowy na rzęski :) ładnie Ci wyszła regulacja- cudny kociak ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kotek a brwi są teraz mega ;) też muszę swoje oskubać bo już odrastają ;/
    Trzymam kciuki za pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek rycynowy jest złotym środkiem na wszystko! Stopy,dłonie,paznokcie,włosy,skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj chyba muszę upolować ten Piling solny ,strasznie mnie ciekawi ;) i mam imię dla twojej kotki :D moje dziewczynki jak zobaczyły jej foto to spontanicznie powiedziały o jaka słodka "FREDZIA"

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem pamiętam o niej ;< tylko nie mam kiedy się zabrać za pisanie... Ale jak obiecałam to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie ma zdjęć, interesuje mnie głównie peeling solny - mam nadzieję, że nie przeoczyłam recenzji!

    btw. jak tam Gdynia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic nie mow ;p tez musze sie wybrac na brwi a tak mi sie nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam kilka tych produktów :) paste 3dwhite bardzo lubię :)
    olejek rycynowy już mam resztkę więc muszę dokupić
    kiciaaaa cudna ^^ :) uwielbiam koteczki :)****
    mój niestety niedawno ehh szkoda gadać... notka u mnie na blogu... nie mam już kotka :( brakuje mi go

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę jest tych zużyć , gratuluję :D !
    a ten olej rycynowy gdzie mozna kupić ? co to jest za metoda na oczyszczanie twarzy ? nie słyszałam o czymś takim :)

    Zapraszam do mnie : http://my-life-my-concern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...