niedziela, 29 lipca 2012

ŻEL NAWILŻAJĄCY Z ALOESEM - SAFIRA - RECENZJA + Gdynia :)

Hej piękne! :) Znów ratuje się gotową notką wybaczcie ;P To jedna z ostatnich recenzji kosmetyków, które dostałam w ramach współpracy z firmą SAFIRA jeśli się nie mylę została tylko recenzja szminki, która jest w domu i jeszcze nie rozpoczęłam z nią testów oraz kapsułki do włosów, których też jeszcze nie używałam chociażby z tego względu, że nie wiem jak ;) Zorientuje się później.

Jestem już w Gdyni ! :)
O 6.12 wyjechaliśmy z Poznania i spałam całą drogę od Poznania do Sopotu ;P Tak to jest jak się nie śpi w nocy ;P Przyjechaliśmy, zjedliśmy obiad i spać ;P Wstałam to mama Radka przyniosła nam gofry z konfiturą truskawkową ♥ (No i jak ja mam schudnąć?! O.o Tak w ogóle to moja mama wczoraj stwierdziła, że przytyłam i że mam przejść na dietę jak wrócę ;P W końcu sama to powiedziała xD)
Teraz znalazłam czas kiedy moje kochanie zajęło się sobą i swoim komputerem a ja mam czas dla Was ;d Po napisaniu notki chyba zgram zdjęcia zaległe, poczytam Wasze blogi i napiszę kolejne notki na zapas ;)

Jeszcze jeden wątek ;) Jaka u Was pogoda? Bo w Poznaniu jak byłam to było pięknie! Aż wczoraj pojechaliśmy nad jezioro i nie dość, że się opaliłam trochę to jeszcze pływałam ;P (Nie umiem pływać a tam woda przy pomoście ma 7m głębokości - lubię kapoki, którym nie ufam xD) To tak nawiasem ;P Dziś już trochę mało widać tą opaleniznę ale chociaż ręce coś widać ;P

Dobra to teraz sobie czytajcie, komentujcie a ja idę na Wasze blogi ;)

Opakowanie:

Kwadratowa buteleczka z miękkiego plastiku o pojemności 60ml


Dozownik:

Na duży plus! Pompka dzięki, której nie musimy maczać palców w całym żelu, i która daje odpowiednią ilość produktu. Zwykle na całą twarz i szyję używam dwie pompki.
Na minus można dać plastikowe zamknięcie, które mimo wypustek w środku jest luźne więc nie można za nie chwytać bo łatwo się zdejmuje. 


Konsystencja:

Zielonkawy żel, nie rozpływa się po kontakcie ze skórą. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.


Od producenta:


Skład:


Zapach:

Lekki zapach aloesu.

Cena:

19.90zł

Dostępność:

Strona internetowa www.safirazakupy.pl 

(JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA ZAMÓWIENIEM ŻELU PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ - WPISZ W POLE OSOBY POLECAJĄCEJ MOJEGO E-MAILA ladym@spoko.pl :))


Plusy:

+zapach
+dozownik
+opakowanie
+nawilża cerę (mam mieszaną, z przetłuszczającą się strefą T i suchymi policzkami) już po jednym użyciu moje policzki były dobrze nawilżone i nie potrzebowały żadnego kremu :)
+szybko się wchłania
+nadaje się pod podkład po wcześniejszym wyschnięciu
+nie zatyka porów
+minimalnie łagodzi cienie pod oczami

Minusy:

-plastikowe zamknięcie, które zbyt łatwo się zdejmuje i podejrzewam, że bardzo łatwo pęknie dlatego używam go ze szczególną ostrożnością. 

FAKT, że dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją opinię

9 komentarzy:

  1. Żel wydaje się być fajny, ja też opisywałam żel do twarzy ale z Garniera :)

    Co do pogody - u mnie też upał i słońce, dzisiaj trochę grzmiało ale jakoś przeszło bokiem i nie padało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem obiecujące ;]
    ale to zbyt wysoka kategoria cenowa, jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie rzecz biorąc,można się nim zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda super nareszcie ! ;D a mam ten żel i sprawdza się dosyć dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie jest właśnie super, całe się odkręca i chce go zostawić, wymyć i może przyda się na inny kosmetyk, który źle się wydobywa pomyśl o tym
    bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Gdyni - uwielbiam to miasto!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę w końcu coś z tej Safiry wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam z nim do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutki, lubię kosmetyki z aloesem
    nie próbowałam nic z Safira ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...