czwartek, 19 lipca 2012

COOLING BODY GEL - SAFIRA - RECENZJA

Cześć dziewczynki! ;*
Co u Was? Jak pogoda? Bo w Gdyni to na zmianę leje i pada ;P Dziś wstałam o 14.30 dopiero a na dworze byłam cały jeden raz i to biegiem do sklepu -.- 
Dziś mam dla Was recenzję żelu, który w moim domu gości już od kilku lat i który używa cała moja rodzina a to jest już "-ste" opakowanie ;) Dostałam żel w ramach współpracy z firmą SAFIRA i to opakowanie zostanie już tu w Gdyni u mojego chłopaka gdyż jemu też się on bardzo przydaje ;)
Zapraszam do lektury ;*

Opakowanie:

Plastikowe okrągłe o pojemności 300ml



Dozownik:

Plastikowa zakrętka, łatwe dozowanie dzięki dużej średnicy opakowania


Konsystencja:

Niebieski żel, który w styczności ze skórą robi się trochę rzadki (po trzymaniu w temperaturze pokojowej) nie wiem jak to jest po trzymaniu w lodówce.
(Na chusteczce ponieważ akurat w dniu robienia zdjęć miałam lewą rękę nasmarowaną i owiniętą bandażem ;) Zabawy na trampolinie ;))


Od producenta i skład:


Zapach:

Intensywna i orzeźwiająca mięta. Bardzo lubię ;)

Cena:

24.90zł

Dostępność:

Strona internetowa www.safirazakupy.pl 

(JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA ZAMÓWIENIEM ŻELU PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ - WPISZ W POLE OSOBY POLECAJĄCEJ MOJEGO E-MAILA ladym@spoko.pl :))

Plusy:

+wydajność
+cena
+opakowanie
+dozowanie
+krótki skład
+działa odprężająco i kojąco
+pomaga w walce z bólem mięśni i stawów
+pomaga przy wszelkiego rodzaju stłuczeniach i zbiciach (co u mnie często się zdarza)
+przyspiesza gojenie się siniaków
+dobry na ból głowy, zatok oraz na zatkany nos (wystarczy posmarować czoło i okryć chusteczką lub bandażem, przy przeziębieniu dobrze jest po prostu wąchać żel - rewelacyjnie oczyszcza zatkany nos)
+chłodzi i rozgrzewa (wiem, wiem dziwnie to brzmi ale taka prawda żel przy nakładaniu jest strasznie zimny co działa kojąco na ból a potem przynajmniej przy zabandażowaniu rozgrzewa bolące miejsce to również dobrze skutkuje :)) 

Minusy:

Nie ma :)

Moja mała uwaga dla tych, którzy będą używać żelu po raz pierwszy, unikajcie kontaktu z oczami i ustami oraz z ranami otwartymi :)

Podsumowując:
Żel ma stałe miejsce w moim domu od dobrych kilku lat i nie znam lepszego produktu, który w tak niskiej cenie ma tak szerokie zastosowanie i faktycznie działa :)

FAKT, że dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją opinię


12 komentarzy:

  1. O i następna poleca ten żel no! :D
    U mnie paskudna pogoda, nic tylko siedzieć w domu :<

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też był testowany. Świetny produkt.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jakiś tam żel na nos :) faktycznie pomagają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze ie miałam tego typu żelu :)
    Fajny smerfowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O wydaje się być bardzo ciekawym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też go dostałam i jest świetny. Teraz pakuję go mężowi na wyjazd do Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący żel... ja nie używam takich specyfików ale może się kiedyś na niego skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny produkt ;) u nas tez ciagle leje aż mam tego dość;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten żel, ja nie używałam nigdy, ale może się skuszę kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba go zakupię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...