niedziela, 11 marca 2012

Dzisiejsze zakupy cz.2

Maszynka do golenia? Ja używam Gillette Simply Venus 3Plus. Do kupienia pojedynczo lub w 3-pakach. Ja wybieram pojedyncze za 5,49zł i sprawdzają się genialnie ;) Polecam




Postanowiłam również wypróbować herbatkę wspomagającą spalanie tłuszczu SlimFigura Herbapolu.
Skład : herbata Pu-erh (50%), liść mate (14,5%), nasiona guarany, koszyczek rumianku, liść mięty pieprzowej, wyciąg suchy z Garcinia cambogia zawierający 60% HCA (6%), owoc kopru włoskiego, owoc anyżu. Skład wydaje się smaczny i 'miły' jeśli można tak określić herbatę ;) Spróbowałyśmy i w smaku jest bardzo dobra :) Na razie może odczułam trochę mniejszą ochotę na jedzenie ale możliwe, ze to efekt placebo. Nawet jeśli - to i tak dobrze ;)


I na koniec dwa lakiery wibo. Bardzo lubię lakiery z tej serii bo mają intensywny, cudny kolor i całkiem długo się utrzymują. Cena to 4,79zł. Kupiłam dziś zielony a mam jeszcze żółty i niebieski ;) 



Na zielony nałożyłam lakier pękający wibo. Cena 9,99zł. Na ulotce napisane było, żeby nakładać na matowy lakier niestety takiego nie posiadam ale na zwykłym jak widać efekt jest całkiem niezły ;) Możemy również kontrolować gęstość pęknięć w zależności od tego jak grubo pomalujemy ;) Ja akurat na lewej mam tak jak wyżej a na prawej dość drobne pęknięcia ale z czasem się  nauczę ;)

I to by było na tyle jeśli chodzi o dzisiejsze zakupy :) Kuzynka zostaje dziś u mnie na noc więc pewnie obejrzymy zaraz jakiś film ;) Trzymajcie się, dobranoc ;*

1 komentarz:

  1. o, mój lakier ! :) super to u Ciebie wyszło też:)) jeśli chcesz zwiększyć swoją oglądalność musisz udostępnić profil, bo nikt nei jest w stanie wejść na Twojego bloga:((

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...