piątek, 16 listopada 2012

Kolejna paczka od Yves Rocher ;) + chorujemy !

Hej słoneczka! :)

Nadeszła kolejna fala zachorowań, która dopadła także i mnie... Tak jak zawsze byłam chora raz w roku tak w tym roku to już chyba 4 czy 5 raz -.- Byłam wczoraj u lekarza dostałam leki przeciwzapalne i przeciwbólowe bo od kilku dni umieram z bólu pleców (oczywiście ogromnym wsparciem w takich chwilach jest maść od SAFIRY o której pisałam TUTAJ) oraz skierowanie do kardiologa aby spojrzał w końcu co to się dzieje z tym moim serduszkiem znów. Ale zwolnienie lekarskie jest też od tego, żebym mogła w końcu zająć się blogiem i to jest moje pierwsze postanowienie jakie wypełniam ! :)
Przez zaległości nawet nie pokazałam Wam poprzedniej paczki od YR a dziś przyszła kolejna ;) To jedno ze wspólnych uzależnień jakie mamy razem z mamuśką ;) Same zobaczcie jakie cudowności :)

3 żele pod prysznic - tyle się o nich naczytałam, że w końcu zamówiłam :)

Zielona herbata - 9zł
Granat - 7.90zł
Fioletowy ryż - 7.90zł


Ulubiony żel do mycia twarzy, o którym pisałam TUTAJ - 17.90zł


W prezencie dostałyśmy kuferek i kosmetyczkę. Urocze prawda? ♥



A oto co przyszło dzisiaj ;)

Żel pod prysznic z nowej kolekcji Pieczone jabłko w karmelu ♥ - 15.90zł
Ulubiona oliwka pod prysznic, o której pisałam TUTAJ - 22zł
Jeżynowe mydełko - 7.90zł

A w prezencie dla mamy dostałyśmy :

Intensywne serum przeciwzmarszczkowe 
Kuracja usuwająca oznaki zmęczenia
Próbkę perfum So Elixir
oraz nowy Katalog produktów :)



Dziś na fp Yver Rocher wyczytałam, że założyli nowy album pt "Kosmetyki w domach fanów"
Kolekcje, które tam możecie zobaczyć są ogromne, moja jest nieco mniejsza ale również postanowiłam wysłać swoje zdjęcie przy okazji pokazuje je tutaj :)
To chyba jeszcze nie choroba ale akurat kosmetyki YR to jedne z nielicznych jakie w naszym domu się kupuje, zużywa, wyrzuca i kupuje następne więc następuje ciągła wymiana może przez co nie jest tego aż tak dużo ;)


+ Lejdziakowa w końcu założyła FP bloga ;) 


A i oczywiście drugi projekt cały czas kontynuuję ;) Wczoraj pojawił się 5 rozdział nawiązujący do sobotniej imprezy ;) Zapraszam do czytania : http://love-your-life-baby.blogspot.com/

Trzymajcie się i jeśli Was też coś niemiłego dopadło to zdrówka życzę ! ; **

13 komentarzy:

  1. ale cudowności do testów ale cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher - zawsze potrafią czymś zaskoczyć swoich klientów:)

    P.S Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupy;) tych zeli to sama jestem ciekawa

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kosmetyczka;) zycze zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. weszłam na facebooka yevs rocher i jestem w szoku! ale tego co niektórzy mają! chciałabym wszystjko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ich masz, ja nie mam ani jednego kosmetyki z YR na razie ale planuje zakup kremu!

    Świetne prezenty dodają!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach kusi mnie YR
    i te żele mm..
    śliczna kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki :)
    Ciekawe od czego Cię bolą plecy :( Może Cię przewiało?

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. wypróbuj wód toaletowych z YR, mmmmmm!

    wracaj do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szaloona :D ile fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie ciągle ciekawi ten YR, i ciągle nim kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  12. z kosmetyków YS lubię żele pod prysznic, boski pachną :)) chciałam zamówić coś specjalnie dla tych kosmetyczek, ale nie zdążyłam :C

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...