czwartek, 20 września 2012

JEDWAB DO CIAŁA - BINGO SPA - RECENZJA

Hej kochane ;)

Jak się czujecie? Wiem, że niektóre z Was chorują tak jak ja więc łączę się z Wami w bólu ;*
Ja dziś zawitałam do lekarza, żeby dał mi zwolnienie ze szkoły bo od poniedziałku nie zagościłam tam, dostałam też receptę na 4 leki, które chyba będę musiała brać po dzisiejszej nieprzespanej nocy przez potworny kaszel. Nie wspominam już o moim głosie -.-
Ale przy okazji leżenia w łóżku udało mi się napisać trochę notek na zapas i cały czas nadrabiam zaległości na Waszych blogach :)

Dziś przedstawiam Wam ostatni produkt jaki dostałam od firmy BingoSPA :) 

Opakowanie:


Plastikowa dość twarda butelka o pojemności 300ml.


Dozownik:

Aluminiowa (tak to się pisze?) zakrętka. Została wgnieciona już w paczce więc nie zawsze chcę współpracować przy zakręcaniu. Otwór jest szeroki a butelka dość twarda przez co trudno jest kontrolować ilość produktu jaki chcemy wydobyć z opakowania.



Konsystencja:

Biała, lekka, prawie jak pianka. Łatwo się rozprowadza na skórze i szybko się wchłania.



Od producenta:



Skład:



Zapach:

Delikatny, przyjemny, lekko kwiatowy ale nie umiem go do niczego porównać.

Cena:

12zł

Dostępność:

Na stronie producenta: http://www.bingosklep.com/jedwab-ciala-bingospa-p-222.html

Plusy:

+cena
+dostępność
+zapach
+konsystencja
+szybko się wchłania
+dobrze nawilża ciało
+daje chwilę odprężenia
+wydajny

Minusy:

-opakowanie
-dozownik
-zakrętka

Fakt, iż dostałam produkt za darmo nie wpływa na moją ocenę.

14 komentarzy:

  1. ciekawa konsystencja:)
    ech z tą chorobą mnie też bierze

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie jest jest urzekające, ale samo użytkowanie jest milutkie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo się naczytałam o jedwabiach- muszę sobie jakiś sprawić :) ale opakowanie ma przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go,ale nie zachwycił mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. no tablet fajna sprawa :) do grania, oglądania filmów i przeglądania internetu :P taka zabawka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejne wkurzające opakowanie od BS :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dozownik rzeczywiście mało praktyczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie próbowałam, komentować można bez problemu, ale żeby post zrobić to już gorzej - nie ma jak zrzucić zdjęć z lustrzanki... ;] musiałabym zrzucić na laptopa i przez bluetooth przesłać na tablet... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no mój 7-calowy ma wejście tylko na słuchawki :P chyba te 10-calowe z Samsunga mają usb :) ale wiadomo - już droższe :P ale trzymam kciuki żebyś na święta dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajny balsam :) dostałaś ode mnie nominacje do so sweet blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo nie słyszałam o jedwabiu do ciała wygląda ciekawie chociaż faktycznie opakowanie mogłoby być inne hmmm no trudno ciekawy produkt to na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny produkt. Nigdy takiego nie miałam.
    Ja polecam piankę do mycia twarzy. recenzja na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi BingoSpa przypadło do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidze takiego dozownika ! Udreka na całego :/

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...