niedziela, 22 kwietnia 2012

Kolczyki :)

Cześć kochane ;* Wybaczcie za tak długą nieobecność. Miałam ostatnio dużo nauki, spotkań i kilka gorszych dni, w których nie miałam ochoty na nic zupełnie. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze dotyczące poprzedniego posta jest mi niezmiernie miło :)
Zaraz po napisaniu notki zabieram się za czytanie waszych blogów, żebym była na bierząco ;)
ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA W ANKIECIE PO PRAWEJ STRONIE BLOGA :)
Dziś krótki post, w którym chcę Wam pokazać co ostatnio zamówiłam sobie na allegro ;) Ponieważ mamusia robi biżu to często przyłączam się do jej zamówień ;)

I oto co ostatnio do mnie przyszło :)




Ile kosztowały? Białe chyba 2-3 zł a zestaw może 5? Nie wiem dokładnie bo zamawiałyśmy z miesiąc temu ;) Perełek jeszcze nie nosiłam ale białe są rewelacyjne, duże zakrywają sporą część ucha ;) Są widoczne ale nie wyglądają ciężko ;)

No i jeszcze jedno zdjęcie ;) Nauczyłam się tak trochę układać grzywkę ;D To zdjęcie z Piątku :)


Jeszcze raz zapraszam do ankiety >>>>
I już lecę czytać wasze blogi ; **

PS: Blog ma dokładnie 1400 wyświetleń! Łoł niesamowite! Wiem, że jak na niektóre z Was to malutko ale ja się bardzo cieszę, że ktoś tu zagląda, czyta moje wypociny a nawet komentuje :) Dziękuję z całego serca <3


13 komentarzy:

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...