środa, 25 kwietnia 2012

Dwa produkty AVON, które odmieniły moją cerę

Hej hej ;) 

Jak w tytule przedstawiam Wam dzisiaj recenzję dwóch produktów, które odmieniły moją cerę. Jak już wiecie mam cerę trądzikową i lekko przetłuszczającą się strefą T stosowałam wiele produktów, które albo nie pomagały albo pomagały częściowo. Po regularnym stosowaniu tych rzeczy mam gładszą i bardziej zmatowioną cerę o jakieś 70% to naprawdę dużo. O czym mowa? Oczywiście o:


Żel myjący na dzień "Źródło Energii"


Opakowanie:


Miękka tubka, łatwa do wyciskania.

Dozownik:


Konsystencja:


Dość gęsta, kremowa

Od producenta:


Skład:

 


Plusy:

+konsystencja
+zapach (bardzo lekki, naturalny)
+opakowanie (widać ile produktów zostało)
+cena 17zł (około 13zł w promocji)
+wyczuwalne odświeżenie
+widoczne zmniejszenie wyprysków i wągrów
+zmatowienie
+usuwa wszystkie zanieczyszczenia i resztki kosmetyków

Minusy:

-dostępność (tylko u konsultantek AVON)

Jeszcze jedna uwaga : Teraz jest w troszkę innym opakowaniu :)

Krem do twarzy Drzewo herbaciane i Ogórek:

Opakowanie:


Plastikowe pudełko z zakrętką.

Dozownik:


Łatwe w użyciu nawet przy długich paznokciach

Konsystencja:


Jak zwykły krem.

Skład: 


Plusy:

+opakowanie
+promocje (cena regularna to 17zł jednak ja kupiłam w promocji za 5.90zł a obecnie jest w promocji za 9.90zł czyli warto ;))
+piękny zapach świeżości
+przy używaniu rano na 10 minut przez malowaniem się i wieczorem po zmyciu makijażu cera jest bardziej nawilżona - nie ma żadnych skórek, nie przetłuszcza się już tak bardzo
+szybkie wchłanianie
+nie pozostawia tłustej warstwy
+jest łagodny
+nie podrażnia

Minusy:

-dostępność (tak jak w przypadku żelu - tylko u konsultantek AVON)

Mam nadzieję, że te recenzję Wam się na coś przydadzą ;)

Oczywiście w dalszym ciągu proszę Was o głosy na ankietę zamieszoną po prawej stronie >>
I proszę o komentowanie poprzedniego postu dotyczącego rozdania :)

Miłej nocy ; **

12 komentarzy:

  1. wydaja sie naprawde dobre. szkoda, ze nie masz suchej cery poznalabym krem ktory naprawde nawilza...

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam ten krem ale nie posiadam cery tłustej. więc dla mnie nie jest taki fenomenalny. ;)) pewnie u mnie sprawdziłby się lepiej granat, albo mleko i miód. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten Solutions i byłam mega zadowolona
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. czy krem z ogórkiem nie rozjaśnia cery? jestem już baardzo blada i w sumie kupiłabym go, jednak chciałabym właśnie uniknąć efektu ubocznego - bladej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh widzę że Cię jeszcze nie dosięgły :D to przygotuj się na całkiem nowy pulpit nawigacyjny z nowym interfejsem- będziemy się musiały uczyć wszystkiego od nowa ;/ gdzie wejść, jak dodać komentarz - chyba że już dziś klikniesz w pulpicie nawigacyjnym wypróbuj nowy interfejs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli naprawdę tak warto to pokuszę się o załatwienie sobie takich cacek :D

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci, że możesz używać tych kosmetyków. Mnie Avon niesamowicie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Avon niektóre kosmetyki ma bardzo fajne, ja lubię maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się boję tych kremów od naturals, bo jak kiedyś próbowałam to mi jakaś kaszka na buzi wyskoczyła :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się że kosmetyki z avonu mogą pomóc, zawsze omijałam kosmetyki do twarzy z tej firmy, bo nie podają składów i wolałam nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię tych kremów naturals, zapychają mi pory:(

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...