niedziela, 3 czerwca 2012

Weekend z Misiem

Hej kochane ; **
Dziś kilka zdjęć z Naszego wspólnego weekendu ;)
Ponieważ spędzamy takie raz na miesiąc musza być wyjątkowe ;)
100 karteczek z dokończonym zdaniem "Kocham Cię, bo..." dla Misia <3
Jak się fajnie uśmiechał jak to czytał :)



Wczoraj wieczorem na kwejku zobaczyliśmy zdjęcie "bazy" jakie budowaliśmy w dzieciństwie no i ... zachciało Nam się budować ;D Oto efekt :


Wejście:


Jeden z domowników ;P






A tak to wyglądało bez światła ;) Znalazłam gdzieś taką czerwoną, świąteczna gwiazdkę ^^

 

Do zbudowania bazy użyliśmy: łóżka, kilku krzeseł, stołu, suszarki do prania, kilku kocy, kilku poduszek, kołder, puf i kilkunastu klamerek ;D

Podoba się.? ;)

Dalej jest pizza z gotowego ciasta i sosu ;) 








Przed pieczeniem:



I po:



W smaku oczywiście nie przypominała tej robionej samemu ale była równie pyszna :)
Do pizzy użyłam gotowego ciasta i sosu, pół puszki kukurydzy, kilka plastrów ananasa, pomidora i trochę tartego sera :)

O a tu Radzio naprawiający jakąś część od samochodu ;)


Teraz idziemy spędzać ostanie godziny razem ;)
Może jeszcze dziś coś napiszę ;)
Miłej niedzieli ; **



14 komentarzy:

  1. normalnie wieczór-marzenie :D i jeszcze ta baza, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam pizza marzy mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś wstrzymać się z wpisem do czasu wyjazdu Radzia, szkoda każdej minuty ;)


    baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaza! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka super baza :) a z tym czerwonym światełkiem wygląda baardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowe pomysły :) ♥♥♥ coś niesamowitego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak kiedyś grałam z kuzynką na ferie w karty pod kołdrą w nocy, żeby Babcia nie widziała, a że było ciemno to postawiłyśmy lampkę bez klosza. I nogą trzeba było trzymać żeby się kołdra od lampki nie zapaliła...
    To były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bazaaa, też chcę zbudować! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget kochana za pomocą tej stronki. Wpisujesz tam swoj mail, link do bloga, wybierasz platformę bloggera, w 'width' ile chcesz miec recenzji wyswietlanych. I tam potem przenosi i jest instrukcja po ang. Ja to kombinowałam na starym wyglądzie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie , że spędzacie czas własnie w taki sposób większość par jakie ja znam siedzi cały czas w domu i nic nie robi ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bazy też robiliśmy jak bylam mała :D wspaniałe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baza... Kurde chyba każdy dzieciak przez tą fazę przechodzi, że buduje sobie swoją bazę :D Uwielbiałam to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. baza śliczna :D a pizza wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha też kiedyś takie bazy budowałam!
    I mojemu Narzeczonemu kiedyś też dałam w prezencie na rocznicę lub miesięcznicę takie serduszka w szkatułce, ale ja na wszystkich napisałam 'Kocham Cię' ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Jak już jesteś zostaw coś po sobie :)
Za każdy komentarz odwdzięczę się :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...